Assortiment

Welkom bij onze
Klantenservice

Waarmee kunnen we u helpen?

Hieronder vind je informatie over diverse onderwerpen met betrekking tot onze producten en dienstverlening. Heb je nog vragen? We helpen je graag verder!

Orderproces

Wanneer u een bestelling heeft geplaatst, doen wij er alles aan om de bestelling zo goed mogelijk bij u te leveren. Om u een duidelijk beeld te geven wat er gebeurt na uw bestelling, leggen wij u dit uit in 4 stappen.

Uw bestelling

U heeft een bestelling geplaatst, welke bij ons in het ordersysteem terecht komt.

Dag 1

De dag na uw bestelling, verwerken wij (meestal in de ochtend) uw bestelling en plannen het transport in.

Dag 2

Uw bestelling zal vanaf ons depot worden afgehaald door de transporteur.

Dag 3

Vandaag zal de transporteur uw bestelling leveren. U wordt in de meeste gevallen vooraf door de chauffeur gebeld.

Veel gestelde vragen

Niet aanwezig bij levering?

Als je niet thuis bent op het moment van levering van bigbags of minibags, is dat in principe geen probleem. Tijdens het bestellen kun je een bestelnotitie toevoegen voor de chauffeur met de gewenste losplaats. Dit kan ook later nog via telefoon of e-mail. Daarnaast kun je een briefje achterlaten voor de chauffeur.

Let op: we kunnen niet garanderen dat de bigbag precies op de gewenste plek wordt geplaatst. Het kan zijn dat de losplaats niet haalbaar of bereikbaar is met de vrachtwagen of voor de chauffeur. Uiteraard doen we ons uiterste best om aan jouw wensen te voldoen.

Ik heb een klacht over mijn bestelling

Dat is vervelend en vinden we uiteraard jammer om te horen. Om onze service en dienstverlening altijd te willen verbeteren, willen we graag weten waarom u niet tevreden bent. Wij verwijzen u daarom naar onze klachtenpagina met meer informatie:

Naar klachtenafhandeling

Wanneer heb ik een kooiaap nodig bij mijn bestelling?

Een kooiaap is een compacte heftruck die achter op de vrachtwagen wordt meegenomen. Hierdoor kan de chauffeur zelfstandig pallets lossen.

Deze heftruck is ideaal voor plekken waar een palletwagen niet inzetbaar is, zoals onverharde ondergronden (bijvoorbeeld gras, grind of bermen). Wil je gebruik maken van de kooiaap levering? Deze optie kun je selecteren bij het afrekenen tegen een meerprijs van €25,00.

De kooiaap is bijzonder geschikt voor het lossen van zware producten zoals grind, split, zand en tuinaarde vanaf 1 kuub. Voor deze producten is het handig om te kiezen voor een levering met kooiaap.

Heb je vragen of kom je er niet uit? Neem gerust contact met ons op via telefoon of e-mail.

Welke betaalmethoden hebben jullie?

U kunt bij ons in de webwinkel op verschillende wijzen betalen:

  • iDEAL
  • Creditcard
  • Bankoverschrijving (vooraf)
  • Paypal
  • Klarna (Achteraf Betalen)
Wat doe ik met een lege bigbag na levering?

Deze mag u houden, weggooien of retourneren. Er zit geen statiegeld op de bigbags, echter hechten wij veel waarde aan duurzaamheid en willen graag bigbags hergebruiken.

Meer informatie hierover vind u hier.

Contactinformatie

  • 085-2380200
  • Stuur ons een e-mail

Openingstijden

Wij zijn bereikbaar op werkdagen van maandag t/m vrijdag tussen 8:30-17:00 uur.

Volg ons

Winkelwagen
0 items Winkelwagen
Menu